Zaświadczenia o dochodach do Programu „Czyste Powietrze”"
NFOŚiGW - AGROENERGIA
Program "Czyste Powietrze"
Projekt "Wesołe Przedszkolaki"
Zapraszamy na STMiG
GCKiBP w Boleszkowicach
Rewitalizacja
Folder Promocyjny Gminy Boleszkowice
CHWARSZCZANY 2013
INWESTYCJE 2011-2014
INWESTYCJE 2007-2010
LKS CHROBRY BOLESZKOWICE
OSP BOLESZKOWICE
Film "Chwarszczany"
Kalendarz imprez
Lipiec 2021
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Licznik odwiedzin
Informacja o złożonych wnioskach na inwestycje z funduszu Unii Europejskiej
07.01.2010
1. W ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie 313,322,323 „Odnowa i rozwój wsi” w dniu 3 kwietnia br. złożony został wniosek na zadanie pn. „Budowa i remont obiektów pełniących funkcje społeczno-kulturalne na terenie Gminy Boleszkowice – budowa świetlicy wiejskiej w Gudziszu i remont świetlicy w Wysokiej”. Zadanie opiewa na kwotę 787 739,96 zł – koszt całkowity, koszty kwalifikowane wynoszą 647.610,00 zł, kwota dofinansowania 323.610,00 zł (tj. 50%). Nasz wniosek otrzymał dofinansowanie i w dniu 08.10.2009r. Pan Wójt wraz z Panią Skarbnik podpisali umowę w Urzędzie Marszałkowskim na realizację w/w inwestycji. Powyższe zadanie będzie realizowane w roku 2010.
Wyłoniono Wykonawcę na przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej i nadzór nad inwestycją wg zasad Unii Europejskiej na wykonanie powyższego zadania – umowa z Firmą POI Stargard Szczeciński.
2. W ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” w dniu 29 czerwca 2009r. został złożony wniosek na zadanie pn.”Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wyszyna wraz z przyłączami do sieci przesyłowej z m. Wysoka do oczyszczalni ścieków w Boleszkowicach”. To jest II etap inwestycji dot. skanalizowania m. Wysoka - Wyszyna czyli podłączenie gospodarstw leżących pomiędzy Boleszkowicami a Wysoką do wybudowanego ze środków własnych kolektora oraz kanalizacja kolejnej wsi Wyszyna stanowią przedmiot wniosku o przyznanie pomocy. Całkowita wartość zadania opiewa na kwotę 2 208 934,52 zł, koszty kwalifikowane to kwota 1 802 405,35 zł, kwota dofinansowania 75% - tj. 1 351 804,00 zł.
Sporządziła:
Małgorzata Kopyłowska
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia